duminică, 26 august 2012

Cu like-uri o să salvăm lumea!

  Imaginează-ți o stare de nervozitate și frustare evidentă la toate popoarele din lumea asta. De la mic la mare, de la tânăr la bătrân, de la prost la deștept, toată lumea are ceva de spus și în mare nu mai sunt de acord cu ordinea lucrurilor din acest moment, ce mai, este nevoie de o schimbare, ceva, orice numai sa nu mai fie același lucru ca și până acum.
  Se cere implicare, coeziune și unitate la nivel național. Doar uniți și exprimând într-o singură voce nemulțumirile și problemele ne facem auziți. Mijloace există, internet, rețele de socializare, telefoane mobile, atâtea moduri de a propaga o idee și de a face cunoscut tuturor un țel comun. Și cum se profită de posibilitățile astea: păi frate am dat like, mai departe nu mai ține de mine. Eu unul mi-am făcut rolul meu, adică nici nu îți imaginezi cât înseamnă un like pe facebook, e ceva de genul la 10 mii o să își dea demisia toți, la 20 de mii o să se oprească poluarea din lumea asta și la 1 milion de like-uri pe facebook toți o să trăim fericiți și tineri până la adânci bătrăneți (cum o veni asta, să trăiești tânăr până la bătrânețe). E cea mai tare invenție butonul ăsta de like, e mai tare ca berea cu semințe, cum am putut trăi fără like-uri pînă acum? Îți dai seama dacă ar fi avut Mihai Viteazu like-uri acum eram buricul pământului!
Dați like și o să vedeți că tot ce vă doriți o să se împlinească...da, sigur că da!

Niciun comentariu: