luni, 31 martie 2008

blogul e frate cu romanu....


ce motiv as avea sa-mi fac un blog?
1.
2.
3.
4.
5.
mai sus ar fi trebuit sa enumar 5 motiv pentru care am facut si eu un blog......din pacate nu pot sa ma gandesc la nici unu....dar am 5 motive pentru care nu ar trebui sa am un blog:
1.nu am nimic interesant de spus
2.tot ce imi trece prin cap e superficial
3.daca toata lumea are blog nu inseamna ca trebuie sa imi fac si eu
4.un blog nu e ca o discutie pe mess
5.cine imi citeste prostiile pierde cateva minute din viata ....minute pe care nu i le mai pot inapoia.

SI atunci de ce mi-am facut blog? ciudat nu?....poate ca e un trend asa de puternic acum incat nu-i pot rezista,ma amageste,ma tenteaza,este mai rau decat ciocolata si tigarile la un loc,nu ma pot abtine si gata.....s-a nascut.....despre nimicuri mari si mici